Prekių ir pristatymas grąžinimas - Pasaulio žemėlapiai

Prekių pristatymas

6.1. Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš prekių pristatymo būdų, kurie yra nurodyti Interneto svetainėje. Pristatymo kaina priklauso nuo Pirkėjo pasirinkto pristatymo būdo.

6.2. Pirkėjas užsisakytas prekes gali priimti pats, pateikdamas galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą arba vairuotojo pažymėjimą) arba užsakymo metu nurodytas kitas asmuo, kuris pateikia savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą jas pristatančios įmonės atstovui.

6.3. Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių atsiėmimą viename iš Lietuvos pašto skyrių, jam yra taikomos prekių atsiėmimo taisyklės, su kuriomis galima susipažinti ČIA.

6.4. Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių atsiėmimą viename iš Omniva paštomatų, jam yra taikomos prekių atsiėmimo taisyklės, su kuriomis galima susipažinti ČIA.

6.5. Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių atsiėmimą viename iš LP EXPRESS, jam yra taikomos prekių atsiėmimo taisyklės, su kuriomis galima susipažinti ČIA.

6.6. Prekių pristatymo per kurjerį būdu Pirkėjas privalo pasirašyti siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą, laikoma, kad prekė yra perduota. Prekių atsitiktinio žuvimo ar jų sugedimo rizika pereina Pirkėjui nuo to momento, kai prekė perduota Pirkėjui.

6.7. Pardavėjas pristato prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių užsakymo patvirtinime nurodytais terminais. Išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju bei pranešti dėl pasikeitusių pristatymo terminų. Jei Pardavėjas nepristato prekių per papildomą šalių sutartą terminą, Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties ir reikalauti grąžinti visos sumokėtos sumos.

6.8. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų, nesusijusių ir/arba nepriklausomų nuo Pardavėjo, kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

6.9. Jei Pirkėjas neatsiima prekių per nustatytą terminą arba jų nepavyksta įteikti Pirkėjui ir Pirkėjas buvo sumokėjęs už prekes bei jų pristatymą, prekės grąžinamos Pardavėjui, prekių pirkimo-pardavimo sutartis yra nutraukiama, o Pirkėjui grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius Pardavėjui taikomus banko mokesčius bei prekių pristatymo mokestį.

6.10. Jei Pirkėjas neatsiima prekių per nustatytą terminą ar jų nepavyksta įteikti Pirkėjui, o Pirkėjas nebuvo už prekes sumokėjęs, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui ir prekių pirkimo-pardavimo sutartis yra nutraukiama.

DĖL iškilusių klausimų kreiptis info@pinandtravel.lt

Prekių grąžinimas

9. PREKĖS KOKYBĖ IR PIRKĖJO TEISĖS, KAI JAM PARDUOTA NETINKAMOS KOKYBĖS PREKĖ

9.1. Prekės savybės atitinka sutartį ir yra kokybiškos, jeigu:

9.1.1. daiktas atitinka Pardavėjo pateiktą aprašymą ir turi tokias savybes kaip ir daiktas, kurį Pardavėjas pateikė kaip pavyzdį ar modelį;

9.1.2. daiktas tinka naudoti tam, kam tokios rūšies daiktai paprastai naudojami;

9.1.3. daiktas tinka naudoti pagal konkrečią paskirtį, apie kurią Pirkėjas pranešė Pardavėjui sutarties sudarymo metu ir su kuria Pardavėjas sutiko;

9.1.4. daiktas atitinka kokybės rodiklius, kurie paprastai yra būdingi to paties pobūdžio daiktams ir kurių Pirkėjas gali pagrįstai tikėtis pagal daikto pobūdį ir daikto gamintojo, jo atstovo ar Pardavėjo viešai paskelbtus pareiškimus, įskaitant reklamą ir daiktų ženklinimą, dėl daikto konkrečių savybių.

9.2. Prekių nuotraukos, esančios Interneto svetainėje, skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl Pirkėjas turi vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

9.3. Pirkėjas, kuriam buvo parduota netinkamos kokybės prekė, savo pasirinkimu turi teisę per protingą terminą, tačiau ne vėliau kaip per 2 metus nuo prekės perdavimo dienos pasirinkti vieną iš galimų gynimosi būdų:

9.3.1. reikalauti iš Pardavėjo nemokamai pašalinti prekės trūkumus (pataisyti prekę);

9.3.2. reikalauti iš Pardavėjo nemokamai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

9.3.3. reikalauti iš Pardavėjo atitinkamai sumažinti kainą;

9.3.4. vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą.

9.4. Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.

9.5. Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.

9.6. Pirkėjas gali grąžinti netinkamos kokybės prekes prisijungdamas prie savo paskyros Interneto svetainėje. Jeigu Pirkėjas neturi paskyros Interneto svetainėje, jis ją privalo susikurti ir įvesti prekių užsakymo numerį. Savo paskyroje Pirkėjas grąžindamas prekes nurodo jų trūkumus bei prideda nuotrauką, kurioje aiškiai matosi jų defektai. Pardavėjui patvirtinus Pirkėjo prašymą dėl prekių grąžinimo, yra sugeneruojamas prekių grąžinimo lipdukas, kurį Pirkėjas ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo Pardavėjo patvirtinimo apie prekių grąžinimą dienos, kartu su grąžinamomis prekėmis bei prekių grąžinimo išlaidas patvirtinančiu čekiu turi pristatyti registruotu paštu Pardavėjo nurodytu adresu ir atsiųsti išsiųstų prekių siuntos kodą Pardavėjo el. paštu.

9.7. Pardavėjui pripažinus, kad Pirkėjui parduotos prekės buvo netinkamos kokybės, Pardavėjas ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės gavimo dienos grąžina Pirkėjo sumokėtą kainą už prekes. Pardavėjas taip pat atlygina Pirkėjui netinkamos kokybės prekės grąžinimo išlaidas.

9.8. Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie Pirkėjo buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti grąžinimo Pardavėjui metu.

9.9. Pardavėjui pripažinus, kad Pirkėjui parduotos prekės buvo tinkamos kokybės arba prekės trūkumas yra mažareikšmis, arba prekė tapo netinkamos kokybės dėl 9.5 punkte nurodytų pirkėjo veiksmų, ir Pirkėjo prašymo netenkinus, Pardavėjas grąžina Pirkėjui prekes atgal, negrąžindamas Pirkėjo sumokėtos sumos ir neatlygindamas prekės grąžinimo išlaidų.

9.10. Kai netinkamos kokybės daiktas keičiamas kitu analogišku, kuris skiriasi pagal matmenis, modelį, rūšį ar kitus požymius, Pirkėjas turi atlyginti sutartyje numatytos kainos ir naujo daikto kainos, galiojusios keitimo momentu, skirtumą. Tokiu atveju Pardavėjas taip pat atlygina Pirkėjui netinkamos kokybės prekės grąžinimo išlaidas.
DĖL iškilusių klausimų kreiptis info@pinandtravel.lt

0
    0
    Krepšelis
    Krepšelis tusčiasGrįžti į parduotuvę